سیب زمینی نیمه آماده به قیمت میلیونی در مغازه ای به فروش رسید

در تصور جمعی بسیاری، سیب زمینی نیمه آماده در آب آسان است، اما در عمل اشتباهاتی وجود دارد که فرد باید در طول این فرآیند مراقب آنها باشد تا به غذاهای سالم و خوشمزه دست یابد.

در اینجا 6 اشتباهی که او در گزارشی در روزنامه فرانسوی فیگارو به کلمنت شکار، سرآشپز رستوران Bouillon Pigalle در پاریس هشدار داد، آورده شده است:

مراقب پختن سیب زمینی با جوانه باشید، زیرا خطرناک است، زیرا جوانه آن حاوی درصد بالایی سولانین است که برای بدن انسان مضر است.

همه انواع سیب زمینی ها به یک شکل پخته نمی شوند، آنهایی که پوست نسبتاً محکم و منسجمی دارند برای آب پز و بخارپز مناسب هستند، برعکس سیب زمینی هایی که پوست نرم دارند برای له کردن یا سرخ کردن مناسب ترند.

لازم است میوه را قبل از جوشاندن خوب بشویید تا تمام کثیفی های چسبیده و بقایای سموم احتمالی از بین برود و این امر برای جلوگیری از هرگونه احتمال مسمومیت ضروری است.

آب را قبل از قرار دادن سیب زمینی در آن نجوشانید، زیرا باعث از هم گسیختگی پوست آن می شود و در نتیجه قبل از اینکه خوب بپزد، آن را می شکند، آشپز توصیه می کند آن را در آب سرد قرار دهید و بین مدت زمان بین بگذارید روی حرارت ملایم بماند.

سیب زمینی

میوه را تا زمانی که خام است پوست نگیرید، بلکه آن را در قابلمه آب جوش قرار دهید، سپس چند دقیقه صبر کنید تا خنک شود و پوست آن را جدا کنید، که معمولاً در این حالت خودش را از بین می برد.

آبی را که سیب زمینی در آن پخته اند دور نریزید، زیرا در پاکسازی کف زمین محلول موثری است، زیرا سیب زمینی دارای نشاسته است که خاصیت جذب چربی قوی دارد.

یک مطالعه اخیر آمریکایی نشان داد که خوردن سیب زمینی چه پخته، آب پز، پوره یا سرخ شده چهار بار در هفته با افزایش خطر ابتلا به فشار خون همراه است که از عوارض سکته مغزی یا حمله قلبی است.

این مطالعه توسط محققانی از بوستون در ایالات متحده انجام شد و در مجله BMJ منتشر شد و بیش از 187000 مرد و زن را در سه مطالعه بزرگ در ایالات متحده شامل شد.

این اولین مطالعه ای است که سیب زمینی را به عنوان یک عامل خطر برای فشار خون بالا شناسایی می کند.

نکته قابل توجه در مورد این مطالعه این است که در مورد سیب زمینی پخته شده و پخته صحبت شده است، که مدتهاست منبع سالم کربوهیدرات در نظر گرفته شده است، اما تشویق می شود آنها را در یک رژیم غذایی سالم بگنجانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.