با خوردن پودر گوجه فرنگی مشهد از میگرن خلاص شوید

خوردن پودر گوجه فرنگی مشهد بدون نمک به طور قابل توجهی باعث کاهش فشار خون در شرکت کنندگان شد.

کاهش خطر ابتلا به آب مروارید، گوجه فرنگی منبع غنی از آنتی اکسیدان های قوی است.

مانند: لیکوپن، لوتئین و بتاکاروتن، که خطر ابتلا به آب مروارید، آسیب ناشی از نور و دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن را کاهش می دهد.

بهبود شرایط افراد مبتلا به آسم، خوردن گوجه فرنگی می تواند برای افرادی که از آسم رنج می برند مفید باشد و ممکن است به پیشگیری از آمفیزم کمک کند.

این وضعیتی است که در آن آسیب به کیسه های هوایی در ریه ها به آرامی رخ می دهد و سیگار علت اصلی آن است، زیرا آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی.

مانند: لیکوپن، لوتئین و زآگزانتین می‌توانند مواد مضر ناشی از استعمال دخانیات را کاهش دهند، یک مطالعه مقدماتی منتشر شده در مجله Allergy در سال 2000 نشان داد که مصرف روزانه آنتی‌اکسیدان لیکوپن خطر ورزش را کاهش می‌دهد.

نتایج نشان داد که مصرف آن‌ها می‌تواند خطر رشد سلول‌های سرطانی در معده را کاهش داده و از خواص بدخیم آن‌ها جلوگیری کرده و انتشار آن‌ها به بافت‌های اطراف را کاهش دهد.

 

پودر گوجه

لازم به ذکر است که این اثر ارتباطی با با آنتی اکسیدان ها یا لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، اما برای گوجه فرنگی به طور کلی.

کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، خوردن گوجه فرنگی در کنار کلم بروکلی می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات کمک کند، زیرا یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داد که مصرف پودر گوجه فرنگی و پودر کلم بروکلی با هم رشد تومورهای پروستات را در موش ها در مقایسه با مصرف جداگانه آنها کاهش می دهد.

کاهش خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده، برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن گوجه فرنگی خام و افزایش مصرف آن به طور کلی با کاهش خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده مرتبط است، اما با وجود این، یک مطالعه در مقیاس بزرگ وجود دارد که هیچ ارتباطی بین گوجه فرنگی یا فرآورده های آن و کاهش خطر ابتلا به این سرطان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.