کشف عجیب درباره دستکش ضد حرارت دانشمندان را شوکه کرد!!!

آلرژی به دستکش بسته به محتوای محصول ایجاد می شود. اجزایی مانند پروتئین، پودر یا عواملی مانند زمان تماس از عوامل موثر هستند.

مثلا؛ لاستیک طبیعی موجود در دستکش ضد حرارت ماده ای است که بسیاری از مردم به آن حساس هستند.

دستکش معاینه نیتریل بر پایه نفت است، به همین دلیل، افراد مبتلا به آلرژی به لاتکس را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

برای تعیین اینکه آیا به دستکش های معاینه نیتریل حساسیت دارید، باید واکنش های پوست خود را در نظر بگیرید.

واکنش های پوستی رایج؛ می تواند به عنوان خارش، سوزش، سوزش ذکر شود. سریع ترین واکنش ها لکه های ترک خورده ای هستند که در اثر تحریک ایجاد می شوند.

آلرژی به لاتکس وضعیتی است که به طور مکرر به ویژه در بین افرادی که در زمینه پزشکی کار می کنند دیده می شود و می تواند مشکلات جدی ایجاد کند.

دستکش

می تواند مشکلاتی ایجاد کند که می تواند به سطوح پیشرفته برسد. به همین دلیل، انجام آزمایش و تشخیص به ویژه برای افراد در گروه خطر مهم است.

به طور مشابه، دستکش های پودری نسبت به دستکش های بدون پودر حساسیت زاتر هستند، دستکش های معاینه نیتریل جایگزینی هستند که از این نظر برای توده های وسیع تر جذاب هستند.

بهترین دستکش های نیتریل را از کجا بخریم؟

مهم است که دستکش معاینه نیتریل که می توانید برای ایمنی و بهداشت شغلی از آن استفاده کنید ساختار با کیفیتی داشته باشد.

شما می توانید از طریق پلت فرم خرید آنلاین آوانساس به دستکش های نیتریل با کیفیت و مقرون به صرفه و سایر محصولات بهداشتی محل کار دسترسی پیدا کنید.

آوانساس آدرس مناسبی برای خرید امن است، شما می توانید بلافاصله دسته بندی های مربوطه ما را برای محصولات اقتصادی مناسب با حوزه استفاده، گروه ریسک خط کسب و کار و نیازهای خود بررسی کنید و از راه حل های سودمند ما بهره ببرید.