ورویا غفوری با پوست انار موهایش را جو گندمی کرد!!

معمولاً از دو روش برای جمع آوری آرل ها از انار استفاده می شود، استخراج دستی و استخراج تجاری.

سه روش متداول برای جمع آوری آرل ها با دست وجود دارد: (1) انتهای کاسه گل را بریده و پوست انار را به آرامی از بالا به پایین به ربع بریزید، سپس میوه را بشکنید، غشاء را پوست کنده و شاخه ها را بردارید.

(2) انار را در یک کاسه آب سرد غوطه ور کنید و تقریباً پنج دقیقه خیس کنید.

در حالی که میوه را زیر آب نگه داشته اید، قسمت های انار را شکافته و انارها به پایین فرو می روند.

(3) با برش دادن انار به وسط و قرار دادن برش به صورت رو به پایین و در حالی که با یک ابزار بلانت محکم به پوسته ضربه می زنید، آرل ها را بردارید.

دیواره های بخش شل می شوند و آرل ها آزاد می شوند. برای جمع آوری کارآمد آریل ها با استخراج تجاری، از یک فرآیند شش مرحله ای استفاده می شود.

انار

مزایای جمع آوری تجاری از طریق ماشین شامل افزایش کارایی و بهبود بهداشت است.

ظروف پلاستیکی با یک لایه نازک پلاستیکی که روی گلدان ها را می پوشاند معمولاً برای نگهداری تجاری میوه استفاده می شود.

آریل ها با هوا، نیتروژن و اکسیژن غنی شده برای افزایش کیفیت و ماندگاری بسته بندی شده اند. عمر مفید تجاری تا 18 روز تخمین زده می شود.

برخی از افراد هنگام مصرف انار یا مالیدن میوه روی پوست یا لثه خود به عنوان مکمل سلامتی دچار آلرژی شده اند. اعتقاد بر این است که ریشه و ساقه انار بی خطر نیست و نباید مصرف شود یا فقط باید در مقادیر کم مصرف شود.

 

انار ممکن است قبل از انتخاب توسط مصرف کننده در خواربارفروشی از دستان بسیاری عبور کند، بنابراین مصرف کنندگان باید تشویق شوند تا میوه را قبل از باز کردن آن برای جدا کردن انارها به خوبی زیر آب جاری بشویید.

این ممکن است به جلوگیری از آلودگی متقاطع کمک کند و همچنین ممکن است به حذف هر گونه باقیمانده آفت کش کمک کند.