ملات خشک زنجان سبب باخت فرانسه در جام جانی شد!!!

کارخانه ملات خشک مجموعه ای از تجهیزات است که برای مخلوط کردن شن و ماسه خشک، سیمان، پودر غلیظ کننده، خاکستر بادی و سایر افزودنی های کاربردی با هم طبق دستور العمل های مختلف طراحی شده است.

این گیاه ملات خشک زنجان کیسه‌ای یا حجیم تولید می‌کند که می‌توان آن را مستقیماً پس از مخلوط کردن متناسب با آب و مدتی هم زدن آن، اعمال کرد. این مواد خام مخلوط به شکل خشک است که از مخلوط کردن شن و ماسه، سیمان، مواد معدنی و افزودنی های کاربردی با هم به طور متناسب ساخته می شود.

این فرآیند معمولاً توسط یک ماشین اختلاط ملات خشک انجام می شود. ملات اختلاط خشک با توجه به کاربرد آن به سه نوع پوشش پودری رنگی، چسب و مواد ترمیم و سفت کننده جاده یا زمین تقسیم می شود.

از مزایای سروال به شرح زیر برخوردار است.

 

با توجه به کیفیت پایدار و قابل اعتماد، می تواند نیازهای عملکردی و عملکردی مختلف را برآورده کند و کیفیت پروژه را بهبود بخشد.

انطباق قوی با مصالح جدید دیوار باعث می شود تا به محبوبیت و کاربرد مصالح جدید دیوار کمک کند.

استفاده از آن آسان است. فقط با افزودن حدود 15 درصد آب به آن و هم زدن به مدت 5-6 دقیقه، می توان ملات خشک را اعمال کرد.

چگونه ملات مخلوط خشک درست می کنید؟

با توجه به محصولاتی که قرار است تولید شوند و موقعیت مکانی و زمین سایت، کارخانه ها طرح های طراحی فرآیند متفاوتی را اتخاذ می کنند.

چیدمان های رایج فرآیند عبارتند از نوع برج، نوع پله، نوع بلوک و نوع تخت.

دستگاه غربالگری ماسه، سطل ذخیره سازی، فیدر، قیف اندازه گیری، میکسر، دستگاه بسته بندی و نوار نقاله انباشته و سایر تجهیزات آن از یک پیکربندی از بالا به پایین استفاده می کند.

پس از پیش ساخته شدن و غربال شدن، شن و ماسه با بالابر به بالای سیلو مواد اولیه برده می شود و ماسه با نیروی جاذبه خود از سیلو خارج می شود.

باید تحت فرآیندهایی مانند دوز کامپیوتری، اندازه گیری نوار نقاله پیچ و اختلاط قرار گیرد، سپس توسط دستگاه بسته بندی بسته بندی می شود و در نهایت در انبار محصول نهایی ذخیره می شود یا به صورت فله در کامیون بارگیری می شود.