مادربزرگی که با حوله پالتویی نوه اش را به کشتن داد!!!

چگونه و چرا یک لباس مخصوص موج سواری به یک بیانیه مد تبدیل شد و چگونه الهام بخش شد، اگر نه یک جنگ فرهنگی همه جانبه، حداقل یک تیف فرهنگی؟

در نوامبر 2020، یک تابلوی چند لایه روی یک تیر چراغ در Sandycove، ایرلند ظاهر شد: «طبق سفارش» با حروف درشت درشت نوشته شده بود:بدون نوع Dryrobe یا Dryrobe!!!».

هنگامی که تابلوی دیگری در نزدیکی بلک راک ظاهر شد و هشدار می‌داد «مواظب درایروب وانکرها باشید»، ضدانقلابی آغاز شد و «نوع‌ها» هشتگ همبستگی #dryrobewankers مانند «من اسپارتاکوس هستم» را ایجاد کردند.

12 سال طول کشید تا درایروب به این نقطه رسید.

داستان بازاریابی مرتب از زمانی شروع شد که مادر برایت برای او حوله پالتویی دخترانه دوخت.

برایت پدری 54 ساله از شمال دوون است که از سنین جوانی موج سواری کرده است .

پالتو

زمانی که او 16 ساله بود، مادرش برای او لباسی ضد آب با آستر حوله و مقنعه درست کرد تا بتواند گرم بماند و راحت‌تر لباس را عوض کند. ساحل دریا. سال ها بعد، او نمونه اولیه را در سوله خود بهبود بخشید و اولین Dryrobe رسمی را در دسامبر 2010 فروخت. در سال 2012، تولید به چین منتقل شد و در سال 2016 این برند با آدیداس برای تولید Team GB Dryrobes برای شناگران و غواصان المپیک شریک شد.

در تابستان گذشته، Dryrobes در Vogue، صفحات روزنامه و در Rita Ora ظاهر شد.

هزینه یک عامل است.

اسلومان، که از سال 1988 در برایتون زندگی می‌کند، می‌گوید: «کسانی که تمایل به پوشیدن آن‌ها دارند، کسانی هستند که از لندن به برایتون آمدند و آپارتمان‌ها را با خانه‌های بزرگ در اینجا عوض کردند.»

برای او کت ها به نمادی از نجیب گرایی تبدیل شده اند. او تخمین می‌زند که می‌توانید «10 در نیم ساعت» را در ساحل هوو ببینید، اما بهترین جایی که او درایروب را دید، خارج از Waitrose بود.

زنی که آن را پوشیده بود «درایروب خود در صف اسکات انجام می داد،» او تعجب می کند.