فروش شامپو خارجی با اسانس تریاک در هند!!!

فناوری میسلار که در صنعت آرایشی و بهداشتی شناخته شده است، توسط تولیدکنندگان لوازم آرایشی مراقبت از مو نیز استفاده شده است.

جای تعجب نیست، زیرا از خواص پاک کنندگی منحصر به فرد میسل ها در محصولات مخصوص مو نیز استفاده می شود.

شامپو خارجی یک پاک کننده ملایم منحصر به فرد است، شامپوی میسلار حاوی میسل ها، ذرات میکروسکوپی کروی شکل است.

پدیده آنها در این واقعیت نهفته است که آنها می توانند هم با آب و هم با چربی ترکیب شوند، به همین دلیل، هنگام استفاده در شامپو، به راحتی انواع آلودگی ها را از مو و پوست سر پاک می کنند، مانند کثیفی، گرد و غبار، سبوم، سبوم، بقایای پوست، مراقبت از لوازم آرایشی و یک ظاهر طراحی شده.

چه زمانی ارزش دستیابی به شامپوی میسلار را دارد؟

همه می توانند از شامپوهای میسلار استفاده کنند، با این حال، از آنجایی که طبیعتاً آنها مو و پوست سر را به روشی استثنایی ملایم درمان می کنند، ابتدا باید توسط افرادی استفاده شود که پوست سر آنها به درمان خاصی نیاز دارد – مستعد تحریک، خارش یا خشکی است.

شامپو

با توجه به خواص ملایم آن، به جرات می توان گفت که شامپو میسلار ارزش توجه دارد.

مطمئناً خطر ایجاد ناراحتی پس از استفاده از آن را کاهش می دهد، بنابراین اگر انتظار درمان ملایم و استثنایی با مو و پوست سر خود دارید، بدون تردید انتخاب مناسبی خواهد بود.

شامپو میسلار یا نرم کننده میسلار پاک کننده؟

شامپوهای میسلار تقریباً یک سال پس از اینکه بازار آرایشگری حرفه‌ای، به لطف نام تجاری Schwarzkopf Professional، نرم‌کننده‌های شستشوی مایسلار را معرفی کرد، در بازار خرده‌فروشی ظاهر شد.

تفاوت بین آنها در این است که نرم کننده شستشو تمرکز بیشتری دارد و قطعاً نه تنها روی پاکسازی بلکه بر تغذیه مو نیز تمرکز دارد.

مدتی پیش در مورد نرم کننده های شستشوی شوارتسکف نوشتیم و امروز می توان گفت که آنها به این محبوبیت دست پیدا نکرده اند.

با این حال، باید پذیرفت که افرادی که فرصت استفاده از آنها را داشته اند، نظرات بسیار خوبی به آنها می دهند.

بنابراین شاید درک اصطلاح “نرم کننده تمیز کننده” دشوار باشد؟ چه کسی می داند. ما کنجکاو هستیم که آیا شامپوهای میسلار به یک موفقیت تبدیل می شوند یا فقط یک کنجکاوی دیگر که سرنوشت نرم کننده های شستشو را به اشتراک می گذارند.