فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد که با شاخ و برگ درخت کاج تولید شد!!

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که فرش ابریشم نباید با آب تماس داشته باشد، زیرا این امر می تواند آن را شکننده تر کند، یا با محصولات تمیز کننده ساینده و دستگاه هایی که با بخار کار می کنند.

بدین ترتیب این اکسسوری با کمی توجه و دغدغه همیشگی به فرش ابریشم، یکی از مهم ترین و ظریف ترین وسایل دکوراسیون منزل شما باقی خواهد ماند.

اگر احساس می کنید که نیاز به طراوت خانه خود دارید و اولین انتخابی که از نظر دکوراسیون می خواهید انجام دهید مربوط به خرید یک فرش خاص است، پیشنهادی برای شما داریم، خرید فرش ویسکوز را به شما پیشنهاد می کنیم.

این الیاف نساجی ظریف و تصفیه شده که اغلب در صنعت پوشاک یافت می شود، برای ساخت یک فرش خاص با طرح و پرداخت سفارشی مناسب است که به سرعت خودنمایی می کند.

فرش 9 متری 500 شانه نگین مشهد به دلیل جنس مرغوب، انعطاف پذیر و زیبا، انتخابی عالی برای منزل شما می باشد.

در عین حال، برخلاف سایر مواد، ویسکوز مقاوم، ماندگار و با قیمت پایین است.

فرش

ویسکوز که به عنوان ابریشم مصنوعی نیز شناخته می شود را می توان یک پارچه نیمه طبیعی یا نیمه مصنوعی در نظر گرفت، زیرا به صورت صنعتی از سلولز چوب، پس از اینکه قبلاً با محلول شیمیایی تصفیه شد، به دست می آید.

نتیجه نهایی نوعی ابریشم مصنوعی مقاوم، الاستیک و سیال است که به هوا اجازه گردش می دهد و بسته به “تسلط” کارخانه ای که در آن تولید می شود، به دلیل براق بودن به راحتی با ابریشم طبیعی اشتباه گرفته می شود.

این خصوصیات باعث شد که تولیدکنندگان فرش ویسکوز را در لیست مواد مورد نیاز برای ساخت فرش‌های خاص قرار دهند که با طراحی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرشی خاص از ویسکوز و با طرح گل «آبرنگ» از مجموعه ناوه نورستان است.

برای ناهار خوری و نشیمن مناسب است زیرا فضایی آرام به اتاق ها می دهد.

از آنجایی که الیاف ویسکوز، اگرچه مقاوم است، اما چیزی از ظرافت ابریشم به عاریت می گیرد، متخصصان توصیه می کنند که از این فرش های ویسکوز مخصوصاً برای تزئین اتاق هایی استفاده شود که میانگین رفت و آمد نسبتاً کم است.

قرار دادن آنها در نمایشگاه ها یا دفاتر شیک توصیه نمی شود، زیرا هجوم زیادی از مردم که روی سطح آنها قدم می گذارند، ممکن است در وهله اول به تدریج ویژگی های زیبایی شناختی آنها را از بین ببرند.

همچنین در صورت داشتن حیوانات خانگی استفاده از فرش ویسکوز توصیه نمی‌شود، زیرا الیاف آن می‌تواند برای دوستان کوچک غیرحرفه‌ای وسوسه‌انگیز باشد، که می‌توانند سریعاً تلافی کنند و ظاهر فرش را به طرز غیر قابل جبرانی خراب کنند.