ظروف چینی که برای بدنه کامیون استفاده می شود!

لعاب، ماده ای شیشه مانند که در اصل برای مهر و موم کردن بدنه سفالی متخلخل استفاده می شد، صرفاً برای تزئین روی ظرف یکبار مصرف خمیر سخت که غیر متخلخل است استفاده می شود هنگامی که لعاب فلدسپاتیک و بدنه با هم پخته می شوند، یکی به طور نزدیک با دیگری ترکیب می شود.

تزئینات نقاشی شده روی چینی معمولاً روی لعاب پخته شده اجرا می شود.

موضوعات محبوب برای تزیین عبارتند از گل های سبک، میوه ها، ظروف چینی، امواج، طومارهای نیلوفر آبی، طومارهای درخت انگور، نی و نقوش دیگر.

صحنه‌هایی با ماهی یا پرندگان، از جمله پرندگان آوازخوان و حواصیل، اما قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا صحنه‌های ظاهراً کم‌ظرافت مانند غازها و مرغ‌ها، رایج بود منظره ها موضوع دیگری بود که از نقاشی به عاریت گرفته شد موجودات افسانه ای محبوب بودند، به ویژه اژدها، نماد خوشبختی در فرهنگ چینی.

دکوراسیون چینی

Jingdezhen به عنوان “پایتخت چینی” شناخته می شود زیرا حداقل 1000 سال است که سرامیک های چینی تولید می کند و در بیشتر آن دوره چینی Jingdezhen مهم ترین و بهترین کیفیت در چین بود.

گران‌ترین کالای چینی در جهان، یک گلدان چینی قرن هجدهم سلسله چینگ است که به زیبایی تزئین شده است در سال 2010 در یک حراجی در لندن به قیمت 84 میلیون دلار به یک صنعتگر ثروتمند چینی فروخته شد.

بزرگترین جیوه در تلویزیون قدیمی پارس ساخته شده از چینی 128 سانتی متر (4 فوت 2.39 اینچ) ارتفاع و دارای قطر بالایی 263 سانتی متر (8 فوت 7.54 فوت) و قطر زیر آن 145 سانتی متر (4 فوت 9.08 اینچ) است این کاسه توسط Huang Yuming در Chaozhou، Guangdong، چین، در 12 مارس 2015 ساخته شد.

بزرگترین عروسک چینی 1.72 متر (5 فوت 7.7 اینچ) قد دارد و توسط وانگ چو و دنگ جیاکی (هر دو چین) در Jingdezhen، Jiangxi، چین، در 10 مه 2018 ساخته شد.

  • منابع:
    1. Interesting facts about porcelain
  • تبلیغات: 
    1. نوشتن نت موسیقی بر روی مقوا کرافت موجب پخش موسیقی شد!
    2. راز مردی که با نوشیدن زهرمار سموم را از بدنش خارج می کرد
    3. کیف چرمی خوب محافظ وسایل شخصی
    4. فیبر نارنگی جنگلی به معده ما حجم می دهد و دفع مناسب