رونمایی از لنت ترمزهای پلاستیکی در پاریس

همانطور که از نام این محصول پیدا است، لنت ترمز یکی از قطعات مهم و اصلی در جهت عملکرد ترمز ماشین ها می باشد که سلامت و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است، از این رو آراد برندینگ مقاله ای در خصوص این قطعه مهم برای شما آماده کرده است.

به طور کلی لنت ترمز ماشین سنگین از دو بخش کفشک لنت و لقمه لنت تشکیل می شود که بخش لقمه به پنج دسته تقسیم بندی می شود و در هنگامی که پا بر روی پدال ترمز قرار می گیرد لقمه لنت به لاستیک چسبیده و با ایجاد اصطحکاکی که ایجاد می نماید سبب توقت چرخ ها می شود.

ویژگی عمومی که در همه لنتها تاثیر گذار می باشد، مواد اولیه مانند فرمالدهید، فنول و غیره می باشد که در ساخت آن به کار می رود که بنا بر این ویژگی ها در قیمت لنت ترمز تعیین می گردد و بر همین اساس این محصولات در بازار دارای تنوع قیمت در بازار می باشند.

همانطور که می دانید لنت ترمز یکی از قطعاتی مصرفی هر ماشینی می باشد که تمامی رانندگان هر چند ماه یک بار به خرید آن می پردازند و جهت خرید لنت ترمز به مراکز فروش آن مراجعه کرده و با تنوع برندهای این محصول رو به رو می شوند، چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن جهت انتخاب نمونه های مزغوب با مشاورین فروش ما مشورت نمایید.