دستکش چرمی جوشکاری هوشمندی که می تواند ماشین ها را بشوید!!

هنگامی که دستورالعمل های حاکم بر حفاظت از دست را درک کردید و خطراتی را که کارگران شما دارند را کشف کردید، می توانید فرآیند انتخاب PPE مناسب را آغاز کنید.

دستکش چرمی جوشکاری رایج ترین PPE برای خطرات دست هستند و در تعداد زیادی از سبک ها، انواع و اقسام موجود هستند، انواع دیگر PPE برای دست ها و بازوها محافظ انگشتان و پوشش بازوها هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که خطرات و نیازهای ایمنی خود را با دستکش مناسب هر کارمند و هر نوع کاری که آنها انجام می دهند و به PPE نیاز دارند، مطابقت دهید.

باید توجه داشته باشید؛ نواحی از دست ها و بازوها که نیاز به محافظت دارند.

مواد خطرناک در محیط زیست به عنوان مثال مواد شیمیایی یا ساینده مقاومت در حین کار تجربه شده است.

دستکش

حفظ ایمنی کارکنان باید اولویت شما باشد؛ با این حال، هنگام انتخاب دستکش با موارد زیر باید راحتی را نیز در نظر داشته باشید.

دستورالعمل های سازنده را برای استفاده بررسی کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا دستکش متناسب با نیازهای کارمند شما است یا خیر.

همه دستکش‌های ایمنی با دستورالعمل‌هایی ارائه می‌شوند که به شما کمک می‌کنند تا انتخاب‌های خود را محدود کنید، اما از پرسیدن توصیه‌هایی از تامین‌کننده‌تان نترسید.

همچنین باید سطوح خطر هر نوع دستکشی را که در نظر دارید به دقت بررسی کنید.

به عنوان مثال، استفاده از یک دستکش سطح 4 ANSI برای کاری که فقط به دستکش سطح 2 نیاز دارد، محافظت بیشتری ایجاد می کند، اما ممکن است آن دستکش برای کار یا کارگران مناسب نباشد.

به عنوان مثال، یک دستکش با محافظ بیش از حد می تواند حرکت دستان شما را محدود کند و توانایی شما را برای انجام کارتان مختل کند.