کاربرد آرد سوخاری در تولید جریقه ضد گلوله!

شما می توانید آرد خود را با استفاده از یکی از خمیرمایه های زیر ایجاد کنید:

بکینگ پودر: به ازای هر سه فنجان (375 گرم) آرد، دو قاشق چایخوری (10 گرم) بیکینگ پودر اضافه کنید.
جوش شیرین + خامه تارتار: یک چهارم قاشق چایخوری (1 گرم) جوش شیرین و نصف قاشق چایخوری (1.5 گرم) خامه تارتار را با یک قاشق چایخوری (5 گرم) بیکینگ پودر مخلوط کنید.
جوش شیرین + دوغ: یک چهارم قاشق چایخوری (1 گرم) جوش شیرین و نصف فنجان (123 گرم) دوغ را با یک قاشق چایخوری (5 گرم) بیکینگ پودر مخلوط کنید. می توانید به جای دوغ از ماست یا شیر ترش استفاده کنید.
جوش شیرین + سرکه: یک چهارم قاشق چای خوری (1 گرم) جوش شیرین را با نصف قاشق چای خوری (2.5 گرم) سرکه مخلوط کنید تا معادل یک قاشق چای خوری (5 گرم) بیکینگ پودر شود. می توانید به جای سرکه از آب لیمو استفاده کنید.
جوش شیرین + ملاس: یک چهارم قاشق چایخوری (1 گرم) جوش شیرین را با یک سوم فنجان (112 گرم) ملاس مخلوط کنید تا معادل یک قاشق چایخوری (5 گرم) بیکینگ پودر شود. می توانید به جای ملاس از عسل استفاده کنید.

اگر می خواهید ارزش غذایی دستور غذای خود را افزایش دهید، آرد سبوس دار را در نظر بگیرید.

آرد سوخاری کامل حاوی تمام اجزای مغذی غلات کامل از جمله سبوس، آندوسپرم و جوانه است تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که به طور منظم غلات کامل مصرف می‌کنند کمتر به بیماری‌های قلبی، سرطان‌های خاص، دیابت و سایر بیماری‌های عفونی مبتلا می‌شوند.

می توانید آرد سبوس دار را به طور مساوی جایگزین آرد سفید کنید، اما به خاطر داشته باشید که قوام بیشتری دارد. اگرچه برای نان ها و کلوچه های دلچسب عالی است، اما ممکن است بهترین انتخاب برای کیک و سایر شیرینی های سبک نباشد.

اگر از آرد سبوس دار ساده به جای آرد خود جوشان استفاده می کنید، فراموش نکنید که یک عامل مایه خمیری اضافه کنید.

خلاصه
آرد سبوس دار جایگزینی برای آرد سبوس دار است. بهتر است برای غذاهای پخته شده مانند نان و کلوچه استفاده شود.

3. آرد املا
اسپلد یک غلات کامل باستانی است که از نظر تغذیه بسیار شبیه به گندم است.

این در هر دو نسخه تصفیه شده و غلات کامل موجود است.

شما می توانید به طور مساوی با آرد خود جوشان را جایگزین املا کنید، اما باید یک عامل خمیر مایه اضافه کنید.

اسپلد بیشتر از گندم در آب محلول است، بنابراین ممکن است بخواهید از مایع کمتری نسبت به دستور اولیه خود استفاده کنید.

مانند گندم، اسپلد حاوی گلوتن است و برای کسانی که از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی می کنند نامناسب است.

  • منابع:
  1. The 12 Best Substitutes for Self-Rising Flour

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.