بهترین کفپوش مقاوم در برابر آب!

کفپوش بسیار مقاوم در برابر آب است و حتی اگر آب برای مدت طولانی روی سطح بنشیند آسیبی نمی بیند متشکل از پلاستیک، به شکل تخته، کاشی و ورق موجود است.

تخته وینیل لوکس (LVP) و کاشی وینیل لوکس (LVT) دو شکلی هستند که اخیراً به دلیل دوام و تنوع سبک‌های موجود محبوبیت پیدا کرده‌اند هزینه متوسط برای نصب بسته به فرم متفاوت است محدوده متوسط 1.50 دلار (ورق وینیل) تا 6 دلار یا بیشتر (LVP و LVT) در هر فوت مربع است.

کفپوش کاشی یک انتخاب محبوب برای مناطق مستعد رطوبت مانند حمام و آشپزخانه است رایج ترین مصالح کاشی سرامیک یا چینی است کاشی مقاوم در برابر آب، بادوام است و در انواع سبک ها و رنگ ها عرضه می شود.

هزینه نصب بسته به مواد متفاوت است به عنوان مثال، سرامیک لعاب دار ارزان تر از کاشی چینی است میانگین هزینه از 2.50 دلار برای هر فوت مربع برای کاشی و سرامیک و 3 تا 10 دلار برای کاشی چینی متغیر است.

سنگ های طبیعی مانند گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن و ماسه سنگ، انتخاب های محبوبی برای کفش بچه گانه برای فضاهای داخلی و خارجی هستند سنگ مانند سرامیک و چینی بسیار بادوام و ضد آب است.

پرداخت سنگ میزان مراقبت لازم برای نگهداری کف را تعیین می کند با این حال، سنگ زیبایی و کیفیت طبیعی را ارائه می دهد که در اکثر انواع کفپوش ها بی نظیر است میانگین هزینه ها از 5 تا 10 دلار برای هر فوت مربع متغیر است.

مشمع گربه پرشین یک گزینه کفپوش بادوام و سازگار با محیط زیست است که از روغن بذر کتان و چوب پنبه ساخته شده است کفپوش مشمع کف اتاق مقرون به صرفه و نصب آسان است.

کفپوش ها به صورت ورق و در رنگ ها و سبک های مختلف تولید می شوند انعطاف پذیر است (ساخته شده با مواد الاستیک) و اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند چندین دهه دوام بیاورد.

مشمع کف اتاق در حال افزایش محبوبیت است زیرا تولید کنندگان گل رز آبی رنگ ها و سبک های مدرن تری را ارائه می دهند میانگین هزینه نصب کفپوش مشمع کف اتاق بین 4 تا 8 دلار در هر فوت مربع است.

  • منابع:
    1. 8 Types Of Flooring To Consider
  • تبلیغات: 
    1. نحوه ساخت انواع مبلمان
    2. تاثیر روتختی بر بدن انسان
    3. تولید انواع مدل از پشم شیشه
    4. دانشجویان چینی موفق به اختراع چمدان هوشمند شدند!