با دستگاه پرکن بلدرچین خانگی به ناخن هایتان لاک بزنید!!

مرغداری های بیشتری در حال تاسیس هستند، زیرا هر سال تقاضا برای گوشت بیشتر می شود.

در این مقاله با نحوه راه اندازی مرغداری، استفاده از دستگاه پرکن بلدرچین خانگی و مواردی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید آشنا خواهید شد.

شروع هر فعالیت تجاری با ریسک همراه است، بنابراین ارزش برنامه ریزی دقیق برای فعالیت های فردی و کسب دانش لازم برای برنامه ریزی این سرمایه گذاری را دارد.

راه اندازی یک مرغداری – چه چیزی را باید به خاطر بسپارید؟ یک بخش پرورشی را انتخاب کنید.

در ابتدا باید تصمیم بگیریم که کدام بخش از مرغداری را رهبری کنیم، دو نوع وجود دارد – پرورش جوجه های گوشتی برای گوشت و پرورش مرغ های تخمگذار برای تخم.

دستگاه

اگرچه جوجه ها محبوب ترین مرغ ها برای پرورش هستند، اما می توانیم اردک، غاز یا بوقلمون را نیز انتخاب کنیم.

در زیر انواع مرغداری ها آورده شده است: جوجه های گوشتی; انبارها; جوجه اردک؛ انگور فرنگی; مزارع پرورش طیور تولید مثل؛ مرغداری برای مرغ های تخمگذار.

پرورش مرغ برای تولید تخم بسیار محبوب است، به یاد داشته باشید که تخم مرغ قبل از فروش درجه بندی می شود. ما کلاس های زیر را متمایز می کنیم.

کلاس A – تخم مرغ تازه را اینگونه تعریف می کنیم، آنها را نمی توان قبل از فروش شست، پروتئین آنها شفاف است و پوسته آن آسیب ندیده است.

الزامات آنها بسیار سخت است، زیرا آنها برای خرده فروشی در نظر گرفته شده اند، به عنوان مثال: ارتفاع محفظه هوا نباید بیشتر از 6 میلی متر باشد، زرده باید به سختی در هنگام اشعه ایکس قابل مشاهده باشد، دیسک میکروب نباید توسعه یابد.

تخم مرغ باید عاری از بوهای دیگر باشد و تخم مرغ های دسته A-extra بهترین هستند (تخم مرغ هایی که بیش از 7 روز قبل بسته بندی شده اند، با محفظه هوا بیش از 4 میلی متر)

کلاس B – اینها تخم مرغ های نگهداری شده هستند که ممکن است کمی کثیف باشند، در حالی که پوسته آنها مانند کلاس A آسیب ندیده است. پروتئین باید شفاف باشد.

کلاس C – اینها تخم مرغ های مرتب نشده هستند که فقط در صنعت استفاده می شوند.