انواع روکش مبل بادوام در رنگبندی گوناگون!

در حالی که یک قاب محکم مانند چوب سخت راش می تواند به شما در طول، عرض و ارتفاع قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری شما استحکام دهد، نحوه اتصال هر قطعه به یکدیگر نیز اهمیت زیادی دارد نوع مناسب نازک کاری که توسط یک صنعتگر متخصص انجام می شود، می تواند استحکام و دوام قاب مبل را بیشتر کند.

ماشین آلات پنوماتیک مدرن به این معنی است که چوب را می توان به طور موثر با استفاده از منگنه های فلزی به یکدیگر متصل کرد این روش صرفه جویی در هزینه معمولا در ساخت قاب های تولید انبوه استفاده می شود.

با این حال، شکی نیست که محصول به دست آمده از استحکام و دوام کمتری نسبت به روش سنتی اتصال الوار با اتصال مناسب با رولپلاک‌های چوبی و چسب‌های مخصوص چوب برخوردار است.

در اینجا در Sofas by Saxon، تمام اتصالات ساختمانی اصلی در قاب‌های ما هم چسبانده شده و هم رولپلاک، با افزودن بلوک‌های گوشه‌ای پیچ‌دار در مناطق حیاتی تقویت می‌شوند ما گاهی اوقات از بست های منگنه فلزی برای اتصال قطعات شکل دهنده در مناطق بدون استرس استفاده می کنیم.

کوسن ها پشتیبانی لازم برای استراحت و همچنین فرم و حجم دادن به مبل شما را فراهم می کنند احساس و ظاهر مورد نظر سارافون تعیین می کند که از کدام پرکننده کوسن استفاده شود.

متداول ترین آنها فوم، پر و الیاف پلی استر هستند – هر کدام خواص خاص خود را دارند و کیفیت های متفاوتی را اضافه می کنند همچنین مواردی وجود دارد که از دو یا هر سه این مواد پرکننده برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می شود.

فوم
فوم از مخلوط کردن مجموعه ای از مواد شیمیایی تشکیل می شود که خشک می شوند و سپس به شکل یک بلوک بزرگ مانند یک کیک اسفنجی بزرگ تبدیل می شوند.

بزرگترین مزیت این ماده این است که حس نرمی را ارائه می دهد و در عین حال انعطاف پذیری ذاتی دارد، که اجازه می دهد پس از نشستن شخصی روی کاور مبل سلطنتی، شکل آن بازگردد.

سفتی یا نرمی مواد مورد استفاده و میزان حباب های هوا که در طی فرآیند پخت ایجاد می شوند، هم احساس کلی و هم چگالی فوم حاصل را تعیین می کند هر چه مواد بیشتر و هوای کمتری در فوم وجود داشته باشد، چگالی آن بیشتر است در نتیجه برعکس آن نیز صادق است به طور کلی، هر چه چگالی بیشتر باشد، فوم گران‌تر و با کیفیت‌تر است.

در Sofas by Saxon، می توانید مطمئن باشید که ما فقط از بهترین کیفیت فوم در مبلمان خود استفاده می کنیم این حوزه ای است که برخی از شرکت ها در تلاش برای کاهش هزینه ها از آن صرفه جویی می کنند، اما وقتی مواد ارزان تر در اثر استفاده از بین برود، زیباترین مدل تونیک زنانه با عملکرد ضعیف تری خواهید داشت.

  • منابع:
    1. BUILT TO LAST: 5 KEY FEATURES OF A QUALITY SOFA
  • تبلیغات: 
    1. رنگ قهوه ای در شکر قهوه ای از کجا می آید؟
    2. میوه خشک عامل نجات مرگ و میر در جهان!
    3. ماست رژیم چند هزار ساله انسانها در جهان!
    4. تاریخچه مختصری از مد پوشاک مردانه