انتخاب شیلنگ مناسب و ایمن

انتخاب نوع شلنگ مناسب برای استفاده مناسب و ایمن در کار بسیار مهم است بنابراین، هنگام انتخاب محصولات ما، لطفاً همیشه مناسب بودن حوزه‌های کاربردی مورد استفاده توسط شما و یا مشتریانتان را بررسی کنید و به مشتریان خود در مورد محدوده عملکردی محصولات و محدودیت‌ های آنها به دقت راهنمایی کنید در این بخش تمام اطلاعات فنی و مشخصات مهم مربوط به محصولات شیلنگ آب متری هیدرولیک ما را خواهید یافت.

تناسب محصول انتخابی برای کاربرد خاص مشتری تنها در موارد جداگانه قابل تعیین است و به وضعیت نصب قطعی (به ویژه انحنای شلنگ)، ترکیب کوپلینگ و سازگاری محیط با پوشش داخلی بستگی دارد شیلنگ (هسته داخلی).

اطلاعات بیشتر در موارد فرعی این منو (به سمت چپ مراجعه کنید) مروری مختصر در مورد این موضوعات ارائه می دهد، اما در موارد فردی جایگزین توصیه های متخصص نمی شود لطفاً در صورت هرگونه ابهام مشاوره تخصصی دریافت کنید!

در صورت استفاده از شیلنگ در شرایط کاری نامطلوب، تعداد ساعات کار ممکن کاهش می یابد اینها شامل حداکثر فشار عملیاتی، حداکثر دما و حداقل شعاع خمشی است.

اگر شما یا مشتریانتان قصد دارید شیلنگ آب باغبانی فشار ما را به عموم مردم بفروشید یا اگر به شیلنگ‌های واشر فشار مناسب برای گواهی GS نیاز دارید، لطفاً با متخصص Semperit تماس بگیرید.

هنگامی که چندین مورد از این عوامل همزمان باشد، محصول با سرعت بیشتری خراب می شود و بنابراین باید زودتر تعویض شود بنابراین لطفاً شرایط عملیاتی را به طور منظم بررسی کنید و چرخه تعویض را با آنها تطبیق دهید.

شیلنگ های هیدرولیک و شلنگ های واشر فشار ما برای فروش به عموم مردم تعیین نشده اند و شرایط “گواهینامه GS” (گواهینامه داوطلبانه مربوط به ایمنی آزمایش شده) را ندارند.

شیلنگ و محیط کار
سطح داخلی شیلنگ گاز نسوز (هسته داخلی) باید برای محیط مورد استفاده در کاربرد (روغن، آب، هوا، گاز) مناسب باشد، زیرا در غیر این صورت شیلنگ ممکن است در اثر محیط کار یا محتویات آن آسیب ببیند یا از بین برود و در نتیجه از کار بیفتد، که می تواند منجر شود در آسیب مادی (جزئی یا حتی جدی) یا آسیب شخصی.

شیلنگ های هیدرولیک ما به طور کلی برای سیالات هیدرولیک مبتنی بر روغن های معدنی و مصنوعی (HL، HLP، HLPD، HVLP)، برای امولسیون های روغن-آب (HFAE، HFAS، HFB) و محلول های آب-گلیکول (HFC) و همچنین مناسب هستند.

برای روان کننده های مبتنی بر روغن های گیاهی و معدنی در موارد فردی ممکن است محدودیت هایی به دلیل افزودنی های روغن مخصوص سازنده وجود داشته باشد به دلایل ایمنی، ما برای موارد فردی درخواست می کنیم.

اطلاعات مهم
انتخاب نادرست محصول یا نصب نادرست شیلنگ آب توالت فرنگی می تواند منجر به آسیب یا خرابی شلنگ، آسیب مادی (اغلب جدی) و آسیب شخصی شود.

به خصوص در کاربردهایی با فشار عملیاتی بالا، عدم رعایت مشخصات می تواند منجر به خطر جدی آسیب شود! بنابراین، در صورت شک، لطفا به دنبال مشاوره متخصص باشید!

مناسب برای هوای فشرده تا حداکثر 50 بار و 80 درجه سانتیگراد با عمر مفید محدود برای سیالات هیدرولیک مبتنی بر هیدروکربن های کلردار یا استرهای فسفات (HFD-R/S/T) مناسب نیست.

  • منابع:
    1. TECHNICAL INFORMATION HYDRAULIC HOSES
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد